1.K-PAX 7/10 2.Hakerzy 6/10 3.Klucz do koszmaru 5/10 4.Atramentowe serce 3/10
za film K-PAX...
Bardzo podobał mi sie jego K-Pax,madry film z przesłaniem,oraz klucz do koszmaru.uwielbiam takie filmy!